Heinäkuun jäsenilta: Tietosuojan vaikutustenarvionnit

• ma 15.7.2024 klo 1516:30
  • Zoom

Heinäkuun jäsenilta järjestetään Zoomin välityksellä 15.7. kello 15.00 alkaen. Tällä kertaa aiheena on tietosuojan vaikutustenarviointi (DPIA). Tilaisuuden asiantuntijana toimii Ari Andreasson, kokenut tietosuoja-asiantuntija kuntasektorilta ja Tampereen tietosuojavastaava.

Illan aikana Ari kertoo, miksi ja miten DPIA tulisi toteuttaa organisaatioissa, erityisesti kuntasektorin näkökulmasta. Hän jakaa käytännön vinkkejä ja parhaita käytäntöjä arvioinnin toteuttamiseen sekä esimerkkejä siitä, miten DPIA on auttanut parantamaan tietosuojaa ja hallitsemaan riskejä.

Tilaisuuden kesto on 1-1,5 tuntia, ja se antaa mahdollisuuden keskusteluun ja kysymyksiin. Ilmoittaudu mukaan alla olevan lomakkeen kautta.

Ilmoittautuminen

Ethän ole robotti? Kirjoita yhteenlaskun vastaus alle.